Småryd!<3

I måndags red jag ut med Dessie till en skog som heter Småryd. Dët vat järre spännande att upptäcka nya värar och stigar! :D Ja jag vet det har varit dåligt med bloggandet men jag har haft fullt upp men nu ska jag försöka att komma igen! Idag blir det iallafall inget mer bloggande för jag är sjuk;( Men så här ser denna och den kommande veckan ut:
Torsdag: Dressyr på åkern.
Ferdag: Bomm övningar i paddock.
Lördag: "vanlig" ridning.
Söndag: Tömmkörning/longering.
Mångad: Vila.
Tisdag: Vila.
Onsdag: "vanlig" ridning.
Torsdag: Hopp övningar.
Fredag: Krafftfullt dressyr pass på åkern.
Lördag: Barbacka ridning/tömmkörning.
Söndag: Uteritt med hopp inriktning.
Så nu vet ni vad jag ska göra med lille Dessie kanske ska jag vara med på en klubbtävling på VKRK den 18onde november tror att det blir 40cm men om hon orkar mer blir det nog 60cm oxå, hoppas att det går bra!! :D<3<3
Här kommer en gammal bild tills jag har fixat nya!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0