Okonsentrerad liten ponny;)<3

Idag var Dessie helt ofoukuserad bara sprang och dinagde sig!;0 Asså jag vet inte riktigt vad det var för fel på henne. Jag tror att det kan vara de två nya hästarna som hon försöker imponera på!:) Hon är liksom inte som vanligt kan vara att hon brunstar vet ej!<3 Men på onsdag blir det andra bullar! För på onsdag ska jag rida ut och få henne riktigt konsentrerad jag vet att vissa hästar blir uppspelta av att får komma ut men Dessie BRUKAR vara som vanligt. Hade tänkt rida iskogen asså inte på någon väg då utan bara i skogen för då måste hon kolla var hon sätter sin hovar och då blir hon mycket mer konsentreradmän vad hon var idag, jag red typ "vanligt" idag men det blev mycket  böjda spår för att jag skulle få henne lite mer konsentrerad. Men alla har vi våra dagar!:)<3

Kommentarer
Postat av: Morbror Jakob

Vilken fin blogg och fina bilder! Det trodde du inte va? Att jag skulle hitta hit alltså ;P.
Kram!

2012-10-21 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0